De ceva vreme,cam de 3 ani,viata m-a pus continuu in postura omului ce trebuia sa ia decizii azi,acum sau nicicand usa aceea nu avea sa se mai deschida.

Ma intreb mereu: de ce m-am nascut cu atat dor? de ce m-am nascut cu prea multa constiinta? de ce?… de ce imi place sa iubesc? de ce vreau mereu? de ce pot , ca dupa ce cad , sa ma ridic mereu? Am intalnit oameni minunati…pe care n-as fi crezut ca-i pot intalni  …….oglinzile sufletului,cum spunea prietena mea C.

In fiece zi am inteles ceva,in fiece zi „am construit ceva”….

Deschid usile inceputului…

Lasă un răspuns

