insula sufletului meu

Standard

poate prea des ma refugiez pe o insula a sufletului .O insula , departe de multi si de multe.Prin gandurile scrise nu ma ascund,doar imi vorbesc mie mai bine.Sunt oameni ce stiu, sunt multi ce nu stiu sau poate nu vor, ca a intelege nu e usor.Sa poti sa intelegi ai nevoie sa vrei si sa crezi .

Poate ca,chiar aici, e-o bucata de insula.Taramul ,ce-nconjurat de ape albastre si zarea ce e peste tot, imi da linistea de care am mare nevoie…..

Sunt o fire mult prea pragmatica sa nu cred ca visele nu raman la stadiul de vise.Visele mele se nasc doar sa se implineasca,altfel nu vin…
Incatusat-am trait mult prea mult.Am permis oare?!
Nu mai conteaza….
Oameni cu temeri,oameni mintiti,oameni cu frici si pedepse,oameni ce cred ,oameni ce vor sau nu vor….i-am intalnit pe toti….

Cred in ce spun si spun ce si fac….e-o mare realizare si dorinta a mea.

Sa visez nu-mi sta-n fire,oare ar trebui ?! Baiatul meu prea des imi spune ca nu stiu sa rad…sau nu m-a vazut asa des…

Azi sunt pe insula.In Singapore…s-acolo as vrea sa raman….

e o prefata,ce vrea mai mult..

M.

Lasă un răspuns

