pasind spre fericire

Standard

https://www.youtube.com/watch?v=LD28xRoDTJo

Exista ceva mai puternic decat toate armatele lumii, iar aceasta este o idee careia i-a sosit vremea! (Victor Hugo)

gandurile,vorbele,visurile,sentimentele ma trimit mereu catre o stare: de iubire.

Am iesit aseara cu o prietena intr-un local interesant,rustic si,cum eu nu ies prea des in oras cu astfel de teme de delectare,mi s-a parut totusi relaxant .Bucurestiul mai are si astfel de locuri.Nu numai „cluburi hot”. Am fost cuprinsa de multe ganduri si deasemeni multe ni le-am impartasit reciproc.Am vazut multe cupluri,de varste diferite,petrecand cateva ore intr-un loc unde esti cu ea sau el,unde te poti tine de mana,unde cuprinsi de romantism sau poate altceva,te invaluie acea stare de relaxare pe care ti-o doresti des.

I-am impartasit starea mea de bine de cand m-am mutat in noua mea locuinta,dorinta mea continua de ” nerenuntare”,pe care uneori nu mi-o pot explica.

Am fost cuprinsa de nostalgia copilariei modeste material si in acelasi timp de curajul care, pare ,sa nu vrea sa ma paraseasca.

Oamenii simt viata si fericirea diferit.Prietena mea,cu care intr-o masura sunt de acord,imi spunea:” vezi tu,traim intr-o era a materialului,unde oamenii par sa fie interesati nu de starea sufleteasca ci de bunastare lor…..”I-am spus ca intr-o oarecare masura sunt de acord,pentru ca ,daca mi-amintesc despre perioada copilariei mele,acum 30 si de ani,era cam aceeasi situatie.Si atunci existau deosebiri,poate nu chiar atat de evidente ,insa intotdeauna vor fi.Totul depinde de fiecare persoana,indiferent de unde provine.Ce ma bucura este ca eu,intuitiv sau nativ,mi-am pastrat gandurile despre viata,despre esenta ei ,de atunci.

Eu ,imi doresc fericirea nascuta din starea sufleteasca….Ooo ,desigur ca si muncesc,ca am si nevoi materiale,dar implinirea mea o gasesc ca avand seva in starea de iubire,in impartasirea iubirii,in perseverenta,in loialitate ,in ascensiune spirituala….

Am mancat o bucata de tort de ciocolata,ha ha,doar eu,ea spunea ca se opreste ca a cam facut excese .Dupa 4 ore,desi mai voiam sa stam,ne-am ridicat de la masa,pentru ca pe langa noi se perindasera in schimbare cateva cupluri…Noi eram de neclintit.Ne vedem o data sau de doua ori pe an…..Timpul nu prea imi permite mie sa particip la mai multe intalniri.

M-a bucurat intalnirea cu ea. Ii doresc sa se poata exterioriza sufleteste intr-un fel,pentru ca mi-a marturisit ca desi, fericita ca a reusit impreuna cu sotul ei sa-si construiasca o casuta,nu este pe deplin fericita…..Hmmm,intotdeauna fericirea materiala este de scurta durata,ea are nevoie de o fundatie ce inseamna multumirea,implinirea,iubirea venita din alta parte intr-o mare proprotie….Undeva ,in strafundul fiintei,are nemultumiri…

Am fost intr-un mic lacas pe insula fericirii mele…

M.

Lasă un răspuns

