pentru ca zilele de sambata si duminica nu inseamna pentru mine timp liber sau timp de plictiseala(ah,asta niciodat’),astazi (sambata)mergand catre o intalnire ce se finaliza cu o contractare,am luat tramvaiul.Fac acest lucru de cateva luni(sa merg cu tramvaiul) pentru ca de fiecare data cand strangeam bani sa-mi platesc ITP-ul si asigurarea,aparea cate ceva neprevazut fie pentru noua locuinta,  fie cu baiatul meu ce-mi dezechilibra bugetul si asa fragil in aceasta perioada,si uite asa ,nu am mai ajuns sa platesc aceste obligatii sa pot circula cu masina.

Hmmm,de ce vreau sa scriu gandurile de azi?! Pentru ca am multe intrebari ce s-au nascut din momentul pasirii mele in statia de tramvai si care,interactionand cu trairile mele trecute, m-au facut sa  ma intreb: cand sa-i zambesc timpului? cand sunt eu multumita? …erau atatia oameni ingandurati sau abatuti….

momentele se duc ,insa eu am nevoie sa mai si zambesc….sa zambesc catre cei abatuti ,ca astfel lor sa le dispara ingandurarea?! as putea…

Ma mai intrebam tot atunci,de ce sunt oamenii fericiti cand cineva le spune ca-i iubeste? si ,de ce sunt tristi cand cineva le spune ca-i uraste?…pot sa fie aceiasi oameni care indreapta cuvintele ,diferite e-adevarat, s-atunci….cand sa zambim timpului? eu ii voi zambi de-aici ‘nainte indiferent de situatie,pentru ca el pleaca….si de ma va intreba cineva de ce zambesc atunci cand am primit cuvinte nepotrivite pentru a zambi,chiar asa voi spune” eu,prefer sa-i zambesc timpului,in loc sa ma gandesc la omul ce mi-a adresat acele cuvinte „si astfel ca voi face alegerea potrivita schimbarii starii mele.

Grijile ne-au invadat spatiul psihologic,mintea,ne-au alterat emotiile,ne-au asasinat linistea si zambetul,calmul,bucuria de a fi….

Voi zambi si voi fi fericita cand „cineva ” imi spune ca ma iubeste si,deasemeni,voi zambi si-mi voi arata bucuria si cand tot”cineva ” sau altcineva imi va spune ca nu ma iubeste,pentru ca si atunci am cui zambi…TIMPULUI…il voi alege pe el,cand nu exista OM sa ma bucure,sa-mi dea fericire….voi iubi TIMPUL,ii voi zambi lui…

 

M.

Lasă un răspuns

