programul meu de indrazneala pentru 2013

Standard

nu,nu voi accesa Fonduri Europene pentru programul meu,voi accesa fondul meu de indrazneala,voi accesa fondul gandurilor mele ce se doresc implinite,voi accesa dorinta de echilibru,voi accesa nerenuntarea mea in trairea curata,voi accesa indrazneala de a spune ca m-am saturat sa traiesc intr-un spatiu restrictiv emotional si manipulativ,spiritiual, intelectual….si multe alte FONDURI pentru care ,nici Europa si nici restul continentelor ,nu au bani suficienti….de fapt ,eu am nevoie de prea putin sa pot accesa acest program, de care ,si Europa si celelate continente ,doar vor auzi ca n-a avut nevoie de multi bani spre a fi implinit…

M.

Lasă un răspuns

