Mi-au venit in minte cateva cuvinte ce mi se pareau extrem de potrivite timpului:

” timpule frumos ce esti,
unde tu,te tot grabesti?
‘au nu vezi,ca frunza cade
orice-ar fi ,ea nu mai sade?
florile ,frumoase-odat
dintr-o data au plecat…
insa tu,mereu cu mine
sau cu altii de mai stai
nu te-ntrebi deloc ce ai
de nicicand nu-mbatranesti?

de-aia vezi ,candva pe-aici,
in acest spat’virtual
ca sa vezi ce mult imi placi
ti-am spus ca si de nu vine
nici un om sa stie a spune
cata dragoste mi-aduci,
eu cea trista de-alt-dat
iata,m-am „defragmentat”

tot ce fuse rau odat’ tu ai luat s-ai aruncat
intr-o lada invechita si mi-ai spus ca de-aici ‘nainte
tot ce-mi va veni in minte
va fi numai de creat.

cum sa nu iubesc la tine,tot ce ai sau tot ce-mi dai?
timpule ,tu sa ma ierti cand nu stiu a te iubi

M.

Lasă un răspuns

