Stiu.Timpul trece,a trecut si va trece mereu.

Au trecut anii de scoala,au trecut zilele cand eram tachinata de diverse.Au trecut zilele cand vedeam mult prea evidentele diferente materiale intre cei de aceeasi varsta cu mine.Le tin minte de mult prea multa vreme.Sensul acestei aduceri sau tineri de minte este unul singur: dupa ani,cand am o diferita experienta de viata,cand material vorbind sunt ceva diferita de atunci,cand modestia(sa folosesc un eufemism)parintilor din toate punctele de vedere,a facut din mine o persoana cu mult echilibru, reusesc sa-mi amintesc des ca,banii pot sa nu modifice caractere decat daca tii minte.Am revazut de curand foste colege de-ale mele si, situate ceva mai bine decat mine in vremea adolescentei, raportandu-ma la situatia financiara,imi amintesc de ifosele de atunci.Ce-i drept n-am suportat din nastere ipocrizia.

Acum ,perseverenta si rabdarea permanenta mi-au aratat ca, deasemeni ,rezultatele financiare sunt efemere.Le ai azi si maine poti sa nu le mai ai.Ce nu vei pierde nicicand,daca esti atent desigur,este ceea ce se afla in interiorul tau.Ce hranesti fara incetare constient sau inconstient.

Oriunde mergi ,il ai cu tine .Oriunde ajungi te poate ajuta.
Am ,foste colege , din acea perioada ce ajutate permanent ,se lamenteaza de nimicuri sau detalii insignifiante cum le spun eu acelor nevoi de implinit de catre noi toti fara diferente. Mie, viata mi-a aratat mereu curajul si puterea de a intelege.Ce sa inteleg?! Ceva ce ma bucur mereu ca am descoperit ,ca viata ti-o asezi tu,ca o hranesti personal pe toate planurile: mental, spiritual, fizic. Ma bucur ca nu ma simt obosita ci ,dimpotriva ,mai tanara ca niciodat’,mai dornica de a absoarbe informatii ca nicicand,mai iubitoare de tot, cum nu credeam ca voi reusi sa raman.Gustul sublim al emotiilor dorite revine mereu si ma inalta.

Privesc in jur.Imi amintesc .Multe-s la fel si multe nu.Insa eu,undeva in adancuri simt la fel de puternic totul.De unde pot ? Nu stiu sa spun, dar ce stiu sigur e ca vreau si simt si cred,iubesc,traiesc . Si da,mai stiu ceva….stiu si varsta mea,dar totusi tanara imi spun.

As fi vrut sa spun ca n-am regrete,insa am.Regret lacrimile varsate pentru lucruri de nimic si prea putin intelese atunci ,demult. Era mai bine sa le pastrez pentru zilele cu dor,caci se intampla ca in cufarul cu lacrimi sa-mi fi ramas putine si cand mi-e dor nu stiu ce sa fac….Caci mie imi e dor mereu,de clipa,de zi si de noapte,de iarna de anul trecut,de vara trecuta ….nu le pot pierde mirosul,nu-s seci pentru mine.Insa-mi va fi dor si de ce va veni.Nu ma grabesc sa le astept,cu rabdare le voi privi si le voi iubi.

M-am nascut cu sens in tot….si azi si maine ,mereu…..

2 gânduri despre “azi,maine,mereu

Lasă un răspuns

