Timpule,de aceea te iubesc,pentru ca m-ai ajutat,m-ai inteles si mi-ai soptit mereu prin vocea susotita ,prin vocea credintei: „INCREDE-TE IN GANDURILE TALE,MEREU. FA CE AI DE FACUT PANA REUSESTI!”

Am trait pe rand,tranzitii dupa tranzitii,momente personale diverse,confruntari cu situatii dificil de rezolvat,insa tu,mereu m-ai sprijinit si-mi spuneai:PANA REUSESTI!Ma ajutai si reuseam in final,de fiecare data.

Vezi,asa am ajuns sa am convingerea ca cine crede in gandurile sale,ajunge sa reuseasca.

Azi,te iubesc mai mult decat ieri,iti zambesc mai mult decat ieri si ma incred in gandurile mele,mai mult decat ieri.

Publicat în azi

Lasă un răspuns

