Iubirea poate fi privita ca un concept al trairii? Poate fi privita ca ceva ce te valideaza sau invalideaza la un moment dat?
Sunt deschisa gandurilor mele….

Oamenii sunt uneori tristi(intelegand prin tristete starea de apatie,lipsa de sens) sau sunt cuprinsi de un miracol, prea putin reusit explicat prin teorii .

Iubirea este trairea nefortata,este raspunsul neexplicat prin cuvinte,este drumul simtit dar fara cunoastere rationala…

Suntem ,ca fiinte ,misterul logicii ,iar Iubirea este sentimentul si trairea fara logica.Iubim fiindca simtim.Nu controlam.
Iubirea este iubire ,are infatisarea ei ,are modul de descriere fara cuvinte,are rezultatele cele mai mari.
Cand simti ca iubesti,simti ca celelate sunt armonizate .

Ma fascineaza din ce in ce mai des asemanarea cu tot ce e-n jur. In natura exterioara mie.Am si o natura interioara nearmonizata inca ,neadusa la echilibrul necesar asezarii pe acelasi taler cu natura exterioara.

Ma fascineza cuvintele.Cine le-a dat numele( „armonie, speranta, vis, traire …..si cate mii si milioane mai sunt”….),cine este autorul lor ,ne-a dat si iubirea?!

As putea sa ajung sa inteleg prin indrazneala si curajul gandului..

Traiesc o Iubire ce o simt si sunt sigura ca nu ma valideaza sau invalideaza ca fiinta.Nu traiesc amagitor,nu caut motivatii.Pur si simplu simt.Simt sens nefortat,necautat.

Realizez ca asa am fost mereu.Am simtit mult.Am simtit diferit si am mereu un sens.

De aceea, eu iubesc totul cu dor.De aceea ,viata o simt diferit.

De aceea ,pentru mine IUBIREA ESTE.ATAT.Si vreau sa cred ca IARNA asta m-a ales din nou sa simt IUBIRE.Doar pentru ca sunt….

M.

Lasă un răspuns

