dincolo de limite

Standard

exista in simturile noastre, mai mult sau mai putin dezvoltata ,nevoia de autodepasire permanenta.

Am fost si sunt, cu certitudine, atrasa de marile performante,de simtirea unica a nefortarii implinirii unui gand.

Dintre toate gandurile ce m-au sagetat de-a lungul vietii, exista cateva ce nu m-au parasit indiferent de stare,de moment,de rezultatul clipei: gandul de a iubi necontenit(cu tot ce inseamna el, afectiune,daruire,impartasirea iubirii) ,gandul simtirii unui echilibru (dat in cea mai mare parte de modul de a trai) si gandul depasirii oricaror limite ce se doreau impuse.

Indiferent de persoanele cu care am interactionat,indiferent de gandurile lor in ceea ce ma privea,eu aveam si am simturile si intuitia mea.Admit opinii,desigur ca descifrez mesajul,incerc sa inteleg esenta cuvintelor, vad care este rostul intampinarii lor si continui ajutata de acestea.Dificil de explicat in cuvinte.

Multi spun ca viata-i o lupta.Eu am propria „zicere” .Eu nu lupt in viata.Eu simt ,iubesc,inteleg ,continui si daca as plange si s-ar crede ca de aici nu se mai poate,in mine exista puterea de a urca ,chiar si pe un varf precum Chomolungma.

Am lucruri de trait,am stari de simtit,am fapte de implinit,am ,dincolo de toate, un drum cu propriul sens.

Lasă un răspuns

