de ce oamenilor nu le mai este dat sa fie sinceri,nici cu sine nici cu altii ??!!

Standard

Imi pun deseori aceasta intrebare.
Ce-i determina pe oameni sa se prezinte, undeva,oriunde merg ei, altfel decat sunt….
Oamenii au ajuns sa fuga de ei insisi .Sa creada ca,fie si de scurta durata, daca posteaza a fi intr-un fel in fata unor oameni si altfel in fata altora ii va multumi….

Am crezut,cred si voi crede cum ca ,schimbandu-te dupa cum bate vantul ajungi sa nici nu mai stii cine esti,sa nici nu mai vrei sa fii uneori cine ajungi sa fii.Este parerea mea,dupa ce am putut sa urmaresc evolutia unor persoane.Este drept ,nu sunt psiholog de profesie,nici macar nu am studii umaniste, am mers mai degraba pe latura realului,insa ,pentru ca am fost atrasa dintotdeauna de cum se creeaza lucrurile in viata,am urmarit evolutia fie a lucrurilor ,fie a persoanelor. Si,intotdeauna,am constatat ca cele care se construiesc solid si curat au trecut testul timpului….
De fiecare data ma iau pe mine la verificat.Nu imi place sa vorbesc despre fapte,situatii netraite.As putea sa le inteleg.???. ..Probabil ca acesta este si motivul pt care ma supun cunoasterii unor situatii atat de diverse.Recunosc. Tot ce am facut m-a ajutat….PENTRU CA TIMPUL TRECE,imi doresc sa-l inteleg in miimea trairii lui…

Doresc intotdeauna oamenilor,fie cu ocazia zilelor de nastere, fie cu alte ocazii sa ajunga sa traiasca asa cum sunt ei…Iar mie imi repet intotdeauna .Si ori de cate ori conjunctura m-ar determina sa am un comportament nefiresc mie,ma retrag in liniste.

M.

Lasă un răspuns

