gandurile unei persoane

Standard

am nevoie sa le multumesc celor care mi-au trimis ganduri de-a lungul vietii,chiar daca ( 🙂 vreau sa cred) mai am de trait….

Am primit in viata oameni-cadou. Am primit gandurile lor cu multa sinceritate ,incat nici viata mea nu putea sa-si gaseasca altfel de drum…Am realizat de ce nu spun trairilor mele ca-s pozitive sau negative. Pentru ca acum inteleg si mai bine intalnirea mea cu fiecare persoana in calea ce-o am de parcurs.Fiecare moment trait naste un altul fara de care nu ar fi reusit….deci carora sa le spun ca-s pozitive sau negative,cand din fiecare s-a nascut altceva?!! De aceea privesc ostentativ fiecare clipa traita…ma simt traind intr-o perioada de renastere,chiar daca renasterea a fost consemnata in istorie in alti timpi..
Viata mea are culori,nu-i monocroma.Primesc raspunsuri din adancurile fiintei si fara sa pun intrebari,pesemne ca au fost puse demult cand nu stiam sa ma inteleg ,iar acum gandurile se echilibreaza si elibereaza raspunsuri,acum inteleg melodia sufletului si puterea daruirii totale. Oricine ma poate uri,ma poate invinovati,ridiculiza, eticheta sau imi poate transmite scaieti cu uscaciunea vorbelor lor,insa stiu ca, tot asa ,cineva ma poate iubi,adora, imi poate cunoaste melodia sufletului ,cineva care imi poate privi sani-mi insoriti si tristetea ochilor ,cineva care-mi asculta cuvintele soptite si pasiunea si dorul,cineva care simte mai bine decat oricine fluctuatiile unei relatii de indragostiti…Gandurile iubirii mi-au adus o fericire ce ,desi se risipeste precum praful unei stele ,se vrea intregita ,iar splendoarea simtirii ,razele de intelegere imi umplu si-mi sficuie intruparea.

M.

Lasă un răspuns

