construind,platim celor ce vor veni,ceea ce le datoram celor care nu mai sunt

Standard

am citit aceste cuvinte demult,pe cand aveam 17-18 ani,intr-o carte ce a avut lansarea, imediat dupa revolutie cand eram prin clasa a 12-a, in cadrul liceului unde eram eleva.
Am cumparat acea carte si ,desi stateam la un camin de fete pe atunci,acea carte m-a insotit toti anii ce au urmat,nu am pierdut-o…Era plina de cuvinte intelepte sau poate ma atrag pe mine astfel de cuvinte,de sunt atat de evidente in general,nu stiu.

Ce le datoram celor ce nu mai sunt?…

Atat de multe le datoram celor ce au avut idealuri si ganduri curate,le datoram celor ce si-au pierdut vietile in razboaiele despre care s-a scris in carti,dar si despre luptele nementionate, nicaieri,despre oameni de care ,sigur,nu am auzit niciodata ,dar care sigur au facut multe in viata lor si altii si-au insusit meritele ,le datoram celor care s-au nascut fara teama de a se pierde pe sine,viata lor si nici demnitatea, si se rade uneori de cei care” se cred mai isteti( !? spun unii) .

Le-am arata ca simtim ca le datoram asta ,facand ceva pentru cei ce vor urma dupa noi,neacceptand jocurile unor minti preocupate de laude,polemici si acuzatii…
Facand ceva ,mai intai in locul unde traim,in cel in care muncim sau invatam…

Cat de bucurosi sunt copiii cand construiesc ,in jocurile lor, case,vapoare,masini….si nu le spune sau nu le decodeaza nimeni in vreun fel cuvintele spre a intelege importanta acelor obiecte in viata adultilor….ei doar simt bucuria construirii…..si te cheama atat de fericiti sa le vezi ” casa minunata ” construita….

Sa construim orice fapta,in orice clipa se simte nevoia de a fi construita si sa n-asteptam programarea ei….

M.

8 gânduri despre &8222;construind,platim celor ce vor veni,ceea ce le datoram celor care nu mai sunt&8221;

  1. @ Buna dimineata !
    ” Sa construim orice fapta,
    in orice clipa se simte nevoia de a fi construita si sa n-asteptam programarea ei ….” !!!
    Mai frumos de-atata, nici ca se poate !
    Felicitari !
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

    Apreciază

  2. Iti Multumesc, Maria, pentru randurile tale prin care m-ai ajutat azi, acum, atat de mult, sa imi linistesc valurile unei indoieli ce-mi tulbura sufletul si mintea. Cu bucuria de a te vedea cat de frumos te-ai construit pe tine si ii primesti pe cei din jur sa poposeasca in lacasul tau interior, te imbratisez

    Apreciază

    • Candva,cineva m-a primit cu drag,cu prietenie si iubire,in sufletul sau minunat.Astfel,al meu suflet ,s-a indreptat in liniste catre drumul ce nu mai reusea sa si-l vada. Iti datorez reusita staruintei mele ulterioare,prin acea iubire ce mi-a cusut picatura de suflet ramasa dornica de viata….Te port ceas de ceas in lacasul sufletului,stii ca am spus-o ,dar nu voi conteni in a te aminti sufletului meu.Si eu te imbratisez!

      Apreciază

Lasă un răspuns

