Sa ne bucuram de oamenii primiti in dar in calea vietii noastre.Fiecare vine cu deslusirea clipei,cu un mesaj.De-am starui cu intelegerea,gandurile n-ar mai fi canalizate spre alte istoviri.

Ieri,vorbeam cu o cunostinta,un domn,caruia ii port o admiratie deosebita,intrucat ani in urma descoperisem ,cum nu-mi fusese dat pana atunci(insemnand cam 19 ani in urma)sa vad ,un barbat galant,modest,retras si bine cultivat. Eu abia ce ma casatorisem,eram vecini.Ne-am ajutat in anii ce urmau si-am ramas cunostinte prietene.

L-am sunat pentru ca aveam nevoie (nu sun doar la nevoie 🙂 ) de cateva clarificari legate de limbaje de programare in informatica ce incearca s-o inteleaga fiul meu.Dupa discutiile necesare,intrebandu-ma cum suntem? I-am raspuns ca firescul cutezantei clipei cred ca era insamantat in aceasta casa si ne astepta pentru ca simtim cu multumire beneficiile staruintei. Mi-a spus ca ,desi exact aceleasi cuvinte spuse anul trecut ,le va repeta „ma invidiaza” pentru ca reusesc sa vreau si nu contenesc”. Ii doresc ce i-am dorit mereu,sa traiasca viata cu acel curaj al implinirii gandurilor nascute in adancurile fiintei sale.

M-am nascut intr-un fel ce l-am simtit dar nu am folosit resursele ce izvorasc fara oprire,asa cum ele simteau sa vina. Am primit candva o remarca interesanta cum eu nu reuseam sa ma vad: ” Un rio fluye en ti” ..”A river flows in you”…M-a uimit,eu nu reauseam sa ma vad asa.

Cum am demarat in anul 2013 Programul fara fonduri europene al ” Curajului meu de indrazneala” primesc cu deschidere si dorinta intelegerii clipelor vietii mele ,dau gandurilor deschidere spre implinirea lor cu indrazneala si curaj,cu staruinta si implicare,cu multumire si indispensabila iubire.

Nicolae Iorga spunea : „Viteazul vede pericolul,cutezatorul il cauta,iar nebunul nu-l vede”.

Sa cautam in viata cu o cutezanta insamantata in sufletele noastre ,incat ea sa creasca .

Lasă un răspuns

