pentru ca,uneori,viata ne pune sau ne obliga sa facem sau sa primim schimbari, asta seara am primit de la un om minunat ganduri care mi-au aratat inca o data cum se pot intampla momente pe care, daca nu ne pregatim ,nu le putem intelege si ne pot rani.

incepe asa:”după cum, probabil, aţi observat nu sunt genul declamativ, dimpotrivă!
dar, dată fiind maniera intempestivă în care am fost nevoită să părăsesc biblioteca, vă rog să-mi permiteţi să vă împărtăşesc câteva din gândurile mele pentru voi.

înainte de toate, doresc să vă asigur că, atât cât m-am priceput, m-am străduit să vă susţin în toate proiectele.
sper că nu v-am dezamăgit! regret dacă s-a întâmplat!
mă bucur pentru tot ce am reuşit să construim împreună şi vă doresc succes deplin, în continuare!
mulţumesc frumos pentru minunata colaborare şi, pe viitor, sper să nu ezitaţi să mă contactaţi ori de câte ori consideraţi că vă pot fi de ajutor.

mai apoi, datorită convingerii că toată mizeria lumii dar şi ceva din farmecul acesteia ni se datorează nouă, oamenilor, vă doresc:

să aveţi curajul să vă deschideţi cât mai înalt aripile visului, determinarea şi perseverenţa necesare împlinirii acestuia şi, mai cu seamă, disponibilitatea de a-i susţine pe cei mai puţin temerari decât voi în tentativele lor timide de zbor;
să reuşiţi să vă definiţi, să vă exprimaţi şi să vă realizaţi pe voi înşivă în mod absolut constructiv, cu mijloace oneste, fără a fi constrânşi să faceţi compromisuri compromiţătoare, fără a dezbina, răni ori distruge;
să aveţi parte de nenumărate întâlniri fericite, intuiţia necesară spre a nu le rata şi discernământul de a vă bucura din plin de acestea, debarasându-vă la timp de întreg balastul existenţial care, deşi complet lipsit de însemnătate, se acumulează în mod exponenţial, consumându-ne şi irosindu-ne în mod sistematic;
să rămâneţi, de-a pururi, la fel de tineri şi minunaţi!

iar, într-un final, pentru că, în opinia mea, fiecare dintre noi suntem măsura a ceea ce cunoaştem cu inima şi cu mintea, îndrăznesc să vă rog să acordaţi un statut privilegiat lecturii în viaţa voastră, sub toate aspectele-i tradiţionale, actuale şi neconvenţionale.

nu ştiu în ce măsură cunoaşterea are capacitatea de a schimba în bine mersul lumii. tradiţia istorică nu pare a confirma în acest sens … dar vă pot asigura că, pe măsură ce veţi deprinde arta lecturii, veţi descoperi o sursă de echilibru care vă va ajuta să realizaţi tot ce vă doresc şi mult mai mult decât atât …

http://www.youtube.com/watch? v=r82fyOb8F5w

http://www.youtube.com/watch? v=XAaUkcUY2ew

http://www.youtube.com/ watch?v=ImFc5bOEWl8

o viaţă frumoasă!

toate cele bune,…”

doar atat: multumesc din nou vietii pentru oamenii daruiti in acest drum de parcurs! Sa ne intelegem mesajele in orice clipa,deoarece nimic nu-i intamplator!

M.

Lasă un răspuns

