pentru tot ce nu mi-am dat voie sa traiesc…

Standard

sunt om,sunt femeie,sunt mama si mi-am promis sa-mi castig si sa-mi daruiesc in fiecare secunda libertatea gandirii,libertatea curajului ,libertatea exprimarii ,libertatea iubirii ,libertatea daruirii ca mama,libertatea implinirii ca om…..prin ganduri,fapte,cuvinte cu aripi de vise venite demult si neimplinite ….pentru ingradiri cu voie sau fara voie,pentru dorinte si pasiuni ce se vor implinite……cu credinta,curaj si tarie

2 gânduri despre &8222;pentru tot ce nu mi-am dat voie sa traiesc…&8221;

  1. melanietoulouse

    încearca sa fii generoasa si indulgenta cu tine-însati… sa te accepti si sa te-asumi, sa te auto-eliberezi si sa ai deplina încredere-n propriile forte… Fericirea si împlinirea personala nu depind decât de noi-însine… Bon courage et bonne chance! Don’t look back, ci tot înainte! 🙂

    Apreciază

    • Melanie,multumesc pentru sustinerea de fiecare data transmisa si da,am avut si am nevoie de eliberarea ingradirilor impuse si autoimpuse …moralitatea foloseste cand se impleteste cu respectul de sine si de altii.Cand a ingradit gandurile ,nelipsite de altfel de respect,mi-a adus nemultumiri si multe deservicii in evolutia mea…….dar,tot inainte 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

