iubite

Standard

spuneai candva ,ca iarna de-i in suflet,sa nu ma sperii
ca vrei sa-mparti cu mine si tainele si greul incercarii
sa gust curajul,sa strig atunci cand simt
ca toate-s infinite aici pe pamant.
si , mai spuneai ca ziua-n care cred e-aproape
mereu a stat de veghe ,ca-i doar clipit de pleoape
doar usa sa-i deschid si va intra zambind ,
acel moment magnific cu soare stralucind.
cand trista ma vedeai si luna nu mai rasarea
m-ai intrebat, ti-am spus ca da,mai cred in steaua mea
tu-ncrezator in ganduri si credinte cum erai
m-ai ridicat din nou s-ai spus: directia e Rai!
Si lumii i-am strigat atunci cat am putut
Caci lume noua, cu noi doi, am facut

Lasă un răspuns

