am vrut s-ascund dorul

Standard

sa ma departez de multi si de multe ,am facut
cand zile si zile,secunde si ore-au durut
de toate m-am vrut a ascunde,insa de tine
dorul din mine n-a vrut

cand lacrimi doreau sa mi-atinga obrajii
dintr-o data devenind stacojii
ma durea si durerea si dorul ,insa pe tine sa te uit
dorul din mine n-a vrut

si strigam si-mi puneam intrebari pentru care,
raspunsurile le vedeam doar in zare
si-mi era greu sa le-ajung,insa de la tine sa plece
dorul din mine n-a vrut

am vrut sa-l ascund inversuta ,pe el,
intr-o vineri ,intr-o chilie departe,cu zel
infrigurat-am ramas si cu suflet descult
s-atunci mi-a fost dor de dorul ce departe l-am dus

caci ,dorul din mine aproape s-a vrut

Lasă un răspuns

