Domnule

Standard

ochii mei, au de la o vreme o intensa culoare
mirosul pielii mele-i diferit cand simte a ta sarutare
diminetile au alt gust cand le incep
si tu stii ca, iubirea ta, e singura de care am nevoie s-o percep

ochii mei, au de la o vreme alta stralucire,
credeam in trecut ca „el”e pentru mine-o veche amintire
vreau azi sa te imbratisez mai strans
si sa-ti spun ca pentru tine ochii mei au plans

sunt multe feluri in care-as vrea sa simti cat te iubesc
iar acum, pe tine nu ma mai satur sa te tot privesc
mi-aduci o fericire ce credeam ca nu mi-a fost scrisa
o credeam utopica, inexistenta, undeva inchisa

Domnule, ma faceai sa rad fara sa stii
m-atingeai cu gandul tau si-mi inmuiai genunchii
iubirea mea ti-o dau ca legamant
pentru o viata-n treaga pe acest pamant

Lasă un răspuns

