ochii mei vad diferit si….sunt larg deschisi ,luminati

vreau sa simti increderea lor si ,chiar daca vantul il simtim,este doar adierea increderii amplificata pentru reusita noastra

si dacă tu crezi că îmi era frică
Acest lucru este fals
Eu sarbatoresc in inima mea
Un pic de odihnă

si dacă tu crezi că m-am înșelat
Așteaptă
Respir un suflu mic de aur
Asta mă împinge înainte
și

Prefă-te ca am navigat
Am tras mainsail
Și am alunecat in direcția vântului
Pretinde ca am plecat de la pământ
Am găsit I? panza
Am urmat un moment
Direcția vântului

Și dacă tu crezi că s-a terminat
niciodată
Aceasta este doar o pauză, rePet
După pericole

Și dacă tu crezi că te-am uitat?
Asculta
Deschide corpul pentru vânturile de noapte
Inchide ochii
și

Prefă-am navigat
Am tras mainsail
Și am aluneca direcția vântului
Pretinde am plecat de la pământ
Am găsit steaua mea
Am urmat un moment
Direcția vântului
M.

Lasă un răspuns

