la ceas de ruga, pe tine-n inima te port, nu-ti fie teama
trupul meu nelinistit vazut ca iceberg ne-nteles, cand langa tine nu-i, sa stii ca el te cheama.
ramai cu-acelasi dor si tu,ramai cu chipul tau deschis
cu bratele-ti tanjind sa ma-nconjoare, mergand pe drumul noua scris

acum, noi crestem cu tot ce creste-n jur-n’aceasta inca primavara
sa crezi si sa iti amintesti cand nu-ntelegi, dragostea ta ma inconjoara
aproape sau departe stand, la ceas de dimineata cruda
sau noapte dornica sa strang-a noastre trupuri in sarut fara de lauda

te vreau ,cum tu ma vrei, cu dor ce doare-n noi cand e departe
te simt , cum tu ma simti atunci cand vorba mea inca se zbate
te-ajut cu gandu-n crestere atunci cand ai nevoie
te mangai des cu dragoste si tu-mi trimiti ades tarie

ne-am cunoscut cand zilei ore de iubire sa creasca-i daruiam
si, am crezut in noaptea cu cerul plin de stele cand noi ne mangaiam
cu ochi-privire-ncrezatoare stergeam din noi, ganduri amare
si ridicam spre inaltimi departe de lumesti, o noua cunoscuta-floare

3 gânduri despre “ne-am cunoscut

Lasă un răspuns

