noi doi

Standard

o noapte mult dorita ne-am imbratisat,
iar stelelor si Lunii caldura noi le-am dat
in ochii tai eu m-am pierdut ,iar in adancul sufletului
pe tine,paradisul imbratisarilor mele,te-au atins cu aripile cerului

inimile aproape ne-au stat,
sa-si impartaseasca focul ce le-a apropiat
iubirii-i daruim de-acum tot ce avem ,
magia noptii,cu roua diminetii a creat pentru noi, un nou bio-sistem

o lume-a iubirii cu dor
o lume unde se naste-un izvor
o lume pentru noi doi
o lume-a celor ce nu mai privesc inapoi…

Un gând despre &8222;noi doi&8221;

Lasă un răspuns

