tu si eu

Standard

barbat ,femeie meniti sa ne iubim
ne-am cautat in ascunzisurile sortii
si toate-au vrut sa ne arate cum se-ntalnesc iubitii
ducandu-ne de mana pe un drum si sa razbim

afara,totul straluceste cand chipul ti-l privesc
increderea ce-mi dai mi-aduce zambet ne-ncetat
si parul mangaiere simte,se lasa alintat
iar buzele se-nmoaie primind al tau sarut si indraznesc

sa lase-a lor aroma pe gatul tau de-ndragostit
si bratul tau, salbatic ma cuprinde si mi-arata
o forta ce-o cunosc din ochi-ti ce ma-nvata
cum dragostea se daruieste dintr-un izvor sortit

2 gânduri despre &8222;tu si eu&8221;

Lasă un răspuns

