ne auzim cand gandurile vor sa-si vorbeasca
ne iubim cand trupurile simt imbratisarea fireasca
ne intalnim si dorintele ne cresc vise spre implinire cu noi
ne zambim si zidul imaginar e alungat din lumea ce o cream amandoi

fii alaturi si azi cand simti ca am nevoie
cand viata mi-a deschis poarta catre a ta lume
cand freamatul emotiilor mangaierii,privirii
ne trimit catre timpul asteptat-fericirii

sa simti miimea secundei divine
sa simti apropierea ce te-a adus catre mine
pentru ca si tu si eu am ajuns sa renastem
pentru ca noi am vrut, tot divin, sa ne cunoastem

Un gând despre “pentru ca noi…

Lasă un răspuns

