tu vrei să-ți spun că îmi lipsești, când nu ești lângă mine
să-ți spun că ploaia ce-a trecut mi-a arătat dorul de tine
și vrei să știi că te iubesc, în fiecare clipă
că vântul blând m-a mângâiat cu-a sa blândă-aripă

dar știi, că ceasuri de ar trece și lumi de s-ar schimba,
că stele ce s-alunge doruri pe ceruri s-ar plimba

nimic nu ar putea-lunga o tainică iubire
a două inimi întâlnite,demult prin necuvant
ascunsă-n cărțile cu vieți-trăite prin simțire

și că, oriunde-n lumea mare, m-aș fi ascuns de tine
un Timp,în care-ai fi aflat
de o iubire scrisă,
te-ar fi făcut să mă cunoști
s-atunci când Luna-i plânsă

să-ți spun…
cum dorul ne uneste
cum glasul tău de mine,des,se-ndragosteste
cum ochii tăi mă vor aproape
și mâna ta nicicând să stea-n singurătate

îți spun de toate-n fiecare zori
și la apus de Soare
că eu iubesc ce ne-a fost scris
si nu e intamplare…..

2 gânduri despre “să-ți spun

    1. cu totii traim astfel de clipe,doar ca, atunci cand le transformam in ceva vizil,la noi cele mai potrivite fiind cuvintele,ele devin mult mai evidente…..de aceea,spun eu,avem nevoie sa ne atingem si prin cuvinte…puterea lor e uimitoare de-a dreptul.Multumesc!

      Apreciază

Lasă un răspuns

