cand adierea vantului o simt,te am aproape
cand zorii diminetii se arata-n zare
cand picurii de ploaie ma ating grabiti,
cand Soarele zambeste ochilor mei abia treziti
esti tu si imi vorbesti …
cand pasii-mi obositi toate sa le faca,vor
apari si-aici cu maneci suflecate si-mi spui ca iar ti-e dor
mai pleci,mai vii..mai stai,de mana tu ma iei
si-mi spui ca inima o simti si este tot ce vrei
ca si asa,tu imi vorbesti…
imi place si iti spun ades :Vorbeste-mi!!

Un gând despre “vorbeste-mi!

Lasă un răspuns

