Livada cu dorinte-mplinite

Standard

Intr-o iarna,dupa ce mainile le-am incalzit langa soba
M-am intrebat cat de multe-s dorintele ce s-au suparat,nu mai scot o vorba
Intristata ca le lasam ne-mplinite,mi-am luat inima,sufletul s-am cautat
Pentru ce atata-ntristare pe toate,cand Eu traiesc!…le-am incurajat
Far’ sa le fie pe plac ce spuneam,s-au intors toate catre mine c-o fata ce nu le-o recunosteam…
M-am vazut,le-am vazut si mi-am spus ca-i nevoie sa simti si de-aceea nu le-ntelegeam
Eu traiam,ma vedeam….dar era inca ceva,ce demult se-nchisese si inca-mi lipsea
Ochii, mirati la vedere,mi-au dat licorile lor preferate,sarate sa le vad si sa simt ce domnea
E tristete!-mi spuneau….
Cine-s eu,ma mai intrebau…
Am simtit intristarea prea mare curgand si dorintele ca si moarte,planse…zacand
Am strigat la Iubire,am intins mana catre dorinta Fericire…le-am chemat si le-am spus,surazand
Ca de vor implinite sa fie,sa-mi trimita pe loc ,radacina lor sa incep ca s-o ud
Si de-atunci,zi de zi,in livada dorintelor eu intram,far’nastrapa de aur,le mangaiam si le lasam catre Sud
Unde ,Soarele sta mult si caldura trimite,ca orice samanta sa ajunga sa fie privita
Si ca eu ,Fericire,Iubire de dorinte trimise ,aveam sa mai simt cand toata livada va fi multumita
Mi-am dorit o dorinta noua sa creasca…sa fie visul comun al livezii-ntristate
Si cand flori in livada cea plansa-am gasit,am inteles pentru ce zilele toate-am dorit sa le ud ,sa le mangai ...pe toate

Lasă un răspuns

