Ale iubirii meleaguri
ce reusesc sa schimbe destine,
Le-astepta femeia din mine,
cu credinta multelor veacuri

Indragostita,iubita de tine
invalui inima mea-n fericire,
faci mereu gesturi ce mi-arata iubire
iar ochii tai cauta oceanul din mine

Cu ploaia venita aseara
mi-ai trimis sarutul in taina
electrizand ne simteam impreuna
si bratele noptii strans il tinura

Indraznet,constient de puterea lui
tandretea o simteam in fiecare secunda
De straja stateau stele mii trimitand lumina lor licarinda
aerul se colorase obraznic de toata magia pamantului

2 gânduri despre “Ce bine ma simt iubita de tine!

    1. Aliosa…eu multumesc,pentru cuvintele tale.Doresc tuturor regasirea de sine,increderea in sine,apropierea de sine…fara temeri…Avem O SINGURA VIATA,avem O SINGURA OCAZIE PENTRU FIECARE CLIPA TRAITA,iar timpul TRECE cu fiecare secunda….reteta este unica pentru fiecare,este importanta insa, deschiderea noastra,curajul nostru.Ii multumesc vietii mele pentru tot ce ma face sa traiesc si tot ce invat din ce traiesc.
      Sa aveti o saptamana cu implinirea celor ce le cereti…..pt ca stiti: Cere si vei primi.Dorintele clare sa se implineasca !

      Apreciază

Lasă un răspuns

