Desi spui uneori c-ai sa poti fara teama
Sa ma lasi pe genunchi sa m-asez,
Tremurul vocii tale imi spune
Ca aproape de inima-ti sunt,ma atingi si te-ntrebi:-Eu visez?
Desi ochii tai se afunda in privirea mea rabdatoare
Oglindind chipul tau de frumos indragostit
Bratul tau barbatesc ma cuprinde-nsetat
Ma tii strans,temator,desi-ti spun ca raman
Desi buzele tale cunosc drumul catre buzele mele
Focul lor aratand dorul ce stim sa-l purtam
Tu tot vrei sa auzi ca te vreau si ca
Fericire eu simt doar…. cu tine

4 gânduri despre “Cu tine,

    1. cosmisian, mi-ai trimis cuvinte-mesaj pentru ziua de azi.Pentru ca noi traim,intelegem ,cautam si , cu toate acestea,tot ce e nevoie sa facem sa putem intelege este sa iubim,de restul trairii se ocupa EA.Cand intelegem….viata deschide, clipa de clipa,usa solutiilor.Iti multumesc pentru mesaj si l-am asezat intr-un loc pretios,sa stii

      Apreciază

      1. Iti raspund noaptea, cand probabil ziua si-a spus cuvantul. Citindu-ti poezia si vizionand video-clipul din Dr Jivago, mi-a fost imposibil sa nu vad amestecul nebun-vital al iubirii de om si de Lara… acum tac! Spun prea multe. Felicitari pentru poezie.

        Apreciază

Lasă un răspuns

