Iubitul meu,

Standard

Ieri,in treacat, m-a salutat din nou fericirea
Mi-a aratat ce-nseamna iubirea.
Cand Soarele a vrut sa ma vada
Te-a chemat iarasi pe tine,iubite, sa mi-atingi tampla cu mana ta calda
Imi place azi,ador sa vii
De mine,stii?…. sau cum sa-ti spun? ma bucur de fiecare floare ce-nfloreste-n timpul noptii
Credeam in ce esti tu mereu,ce-mi spui,ce simt
Iar mangaierea ta,adusa pe-nserat de Luna,ma infioara si nu mai vreau sa mint
S-acum ,cand suntem amandoi,tu,tot de azi ,de-acum,vrei sa-mi vorbesti
De clipa ce-o traim cu-atata dor si…cat ne-am cautat alt’dat,iti amintesti?
Mereu ai stiut cum sa apari,
Corabia gandurilor a plutit cu-atata iubire traversand oceane si mari
Iar timpul tu l-ai vrut ca aliat
Stiind ca-i pentru mine cel ce ma cunoaste cu adevarat
Iubitul meu,in clipele-secunda,visele-mi se implinesc
Fiindca ai ajuns si tu sa-mi spui ca azi ma stii si simti ca te iubesc

Lasă un răspuns

