Voiam

Standard


voiam să înțeleg privirea ta profundă,
însă, ochilor mei, demult culoarea le știai
voiam să îți trimit pe seară, chiar pentr-o secundă,
sărutul meu, însă demult vântul ți-l adusese, tu-l cunoșteai
voiam s-atingi brațele mele
dar gândul tău, demult, le mângâiase-n taină
voiam iubirea mea să o cunoști, dar buzele
îți aduseseră șoapta inimii mele și nu-ți era străină
voiam s-alerg, să râd de-atâta fericire
când m-ai văzut, ai râs ș-ai alergat cu mine
voiam să simți și tu această nebunie, ca o răstălmăcire
ș-atunci, tu ai venit, iar dorul tău a căutat jumatatea ce știa că-i aparține

Lasă un răspuns

