Lui,

Standard

Lui,celui ce stie fara sa stie
Lui,celui ce spune fara sa spuna
Lui,celui ce a vrut sa-mi vorbeasca-n aprilie
Lui….i-am asezat cu iubire-o cununa

Lui,celui ce doru-i s-a vrut intregit
Lui,celui ce-mbratisarea-i este dorinta
Lui,celui ce lacrima-mi sterge misterios cu sarut
Lui….m-am putut deschide din incorsetata-mi fiinta

Lui,celui ce marea,pamantul si zarea
Lui,celui ce pasari si flori
Lui,celui ce toate-i iubesc fericirea
Lui….i-am putut intelege privirea ce-a jinduit sa-mi trimita fiori

Lui,ii dau dorul si gandul in zori
Lui,ii asez pe genunchi frematarea
Lui,ii ating palmele deseori
Pentru ca Lui ii astept pasii sa vina, seara

Lasă un răspuns

