Ma prinde si ma strange de mijloc
Invarte-ma, fa-o cu foc!
Ma prinde-n brate, ma iubeste
Descalta-ma de ganduri,nebuneste!
Ma prinde si-mi da un sarut
Ohh, tu stii cum dorul nostru s-a nascut!
Ma prinde, imi zambeste, ma priveste,
De-ai sti ce mult te striga inima-mi si te doreste !
Ma prinde si-n camera ce are-al tau miros, imi lasa petalele de trandafir
Sa-mi mangaie acele nopti in care nu ajungi, cand port camasa alba, de zefir
Ma prinde-n toate zilele cu dimineti cu ploi
Si lasa-ne in ploaie, cu trupurile, goi….

Lasă un răspuns

