Atinse-s degetele mele
De-a ta blândețe, știi…și toate-n jurul meu te simt
Iar dacă ochii mei te strigă
Îndată le trimiți pe gene, o mângâiere

Atinse-s buzele mele
De-al tău sărut, tu știi…că dorul lor îl guști
Iar dacă gândul meu vrei să-l cunoști
Tu întrebi vântul de mi-a zâmbit

Atinse-s coapsele mele
De-a ta dorință, știi…fiorul ce-l trimiți, toți porii mei trezind
Iar dacă vrei să știi de ce-mi simți inim-agitată,de ce te am în gând?
De toate vei afla….și-ți spun, va fi-n curând

Un gând despre “Curând

Lasă un răspuns

