sa te iubesc simplu

Standard

lumii complicate de azi nu ma supun si,
vreau sa ma lasi sa-ti amintesc, te iubesc… simplu

zambetelor multe si false le spun
ca vreau sa-mi fii unicul pe care-l iubesc… simplu

parcugand atatea s-atatea spirale
gandurile adusu-m-au la tine si uite de ce vreau sa simt clipele toate cu taine si,
sa te iubesc…simplu

ca-mi e inima plina de dor infometat,
se gandeste la mana calda, ce-o incalzeste cand toate la culcare-au plecat…
mi-esti drag! stiu ce-am sa fac …eu stiu sa te iubesc …doar simplu

4 gânduri despre &8222;sa te iubesc simplu&8221;

  1. Vieţii linului şi simplului iubirii despre care spui tu îi cred; cred că poţi curge astfel, unul într-altul, simplu şi pur pur şi simplu, într-un astfel de comuniune. Două fiinţe şi un singur lucru. Atât de simplu.

    Şi nişte cuvinte de-ale lui Nichita pentru tine:
    “Inimă
    fii simplă ca moartea.
    Lucrurile simple nu se pot dovedi
    şi sunt atâţia morţi în jur”.

    Apreciază

      • Acum înţeleg atât de bine cum de s-a „întâmplat” ivirea ta, femeie de decembrie, şi tocmai la acea ultimă a mea poveste, şi nu la alta; asta despre cum că nimic nu vine la întâmplare şi nici întâmplător. Şi de rămas, tot aşa.

        Apreciază

Lasă un răspuns

