Bland, curajos, lasand deoparte lumea
Te-ai aratat, crezand, ca-n oameni sta minunea
Mi-ai redeschis noi ganduri
Mirajul sa se-ntample, povesti de viata simple, se scriu,apar noi randuri
Dilemele dispar, pasii facuti in fuga
Toate se-aseaza azi, aduse-au fost, de ruga
Si ochii tac, doar se privesc
Buzele moi, se-atrag, se daruiesc
Sa fug, n-as mai putea
Speriata-am fost, candva
Tu, m-ai simtit si cald, mi-ai luat aproape mana
Tot corpul tau stia, s-aduca-n noi nirvana
Doar tu-ai stiut sa simti
Si tot tu, sa-mi zambesti..
Si azi, te-astept din nou sa-ti spun ca indraznesc
Sa-ti spun ca dincolo de vise si povesti, doar tu esti ce-mi doresc

Lasă un răspuns

