Credeam ca-i ghiocul tigancii de vina

Cand ochii mi-i i-ai privit pe furis

Ca-mi spusese de înaltul bărbat de ghinda

Ce-mi va saruta buzele fără ocolis

Si tot la el mă ducea gandul

Cand mijlocul mi-era cuprins

Cu o tandrete ce-mi răscolea corpul

Simtindu-te atât de aproape de mine,deschis

O răsuflare usoara-n ureche

M-a făcut sa rosesc de placere

Te doream,ma voiai ca pereche

Nesupusa-ti spuneam, ca ce simt nu-i durere

Si daca privirea-ndraznet o lasai

Pe sani rusinati de mangaiere

Cum sa-ti resping,iubit’ce-mi rasai?

Atingerea,ce-mi creste pulsul in vene?

Lasă un răspuns

