…dansul nu s-ar referi la doi

noi,l-am striga sa ne auda ,l-am cauta sa fim ….sa fim amandoi

…..ziua n-ar incepe cu sarut

noi, l-am striga sa ne auda,l-am cauta si de-ar fi mut

…soarele si-ar micsora lumina

noi,l-am striga sa ne auda,timpul ar crede ca-i totul una

….visul nu l-am implini

noi,l-am striga zile si nopti,pana ar indrazni si ar venii

…strazile ar fi intunecate

noi,le-am aduce stralucirea si le-am lumina pe toate

….norii s-ar certa in ceruri

noi,le-am aduce curcubeul si pasarile-n stoluri

….DACA NOI DOI NU AM FI INDRAZNIT SA NE IUBIM

pustie-avea sa fie lumea-n care noi traim

 

Lasă un răspuns

