Eu,

Standard

….vreau sa-ti spun ….sa nu te sperii, cand simti ca-ti daruiesc

Mai mult decat credeai vreodat’ ca-ti poate-aduce o iubire

….si, de gasesti ca nu-ntelegi de ce mi-e zambetul copilaresc

e inca tanar si ma tine si pe mine, vie, de-aceea am sa-ti fac inc-o marturisire

Cand imi tii haina sau paltonul, asa galant si vrei deschis sa imi vorbesti

des ma cuprinde dorul, ma absoarbe-amorul, simtind deja, placut-atingere ce-mi face inima sa stea…

Ohh….o simti, de dincolo de vorbe si de multe rugaminti, in tot te regasesti…

De-aceea, ochii mei si pielea mea, te vor aproape…iar vanitatea ….

era…doar o credinta ce deseori ma stapanea..

ca nici unui barbat n-am sa-i mai las loc, sa poata bea

fara sa simta, declarat, putin din ironie, din ce stiam ca-i fericirea

a unui drum sau nou destin, in care

recunoscut-doua-destine isi pot gasi acea  dorita implinire

dar, ai stiut ce sa imi spui si cand sa ma atingi

sa nu grabesti, sa lasi firesc….sa-ti spun ca nu din teama, ci din iubire…Eu,

fara regrete, deplin ma daruiesc, fara vreo masca cu tot ce sunt, temeri si frici…pe toate-ai reusit sa le alungi

Lasă un răspuns

