Inca noiembrie….

Standard

Am ceva de rezolvat cu trecutul. Îmi aminteşte prea des de bărbații familiei mele. În copilărie am fost urmărită de ideea rușinii ce-o simțeam vazandu-mi bunicul adormit in santuri datorita consumului de alcool….Era despartit de bunica de zeci de ani, el având pe-atunci 60+, un bărbat ce nu si-a mai găsit sensul vietii, ci doar umbra acesteia….Eram o copila ce-i plăcea sa studieze si- o făcea obtinand rezultate printr-o perseverență de neimaginat ….Cu toate acestea, îmi dauna, printr-un disconfort psihic, tot ce făceau ceilalti……ma simteam legata, unita cu toata familia…..De ce!???! Unde s-or fi asezat cuvintele auzite ca un soft virusat,de mă simt încă rău atunci cand cineva consuma cat de putin alcool ??? Nu eram eu cea care consuma, nu sunt cea care consuma….cu toate acestea, simt nevoia eliberării mele emotionale….Ma eliberez, mi-a daunat destul acest gand….!!!! Eram mereu privita prin prisma familiei…..oare sa fii fost o reflectie a celor din lăuntrul meu?…Auzeam vorbindu-se-n soapta despre el,auzeam despre neputinta tatălui meu de a se simti fericit….O viata a simtit nevoia unei afectiuni ce nu știu dacă si-a împlinit-o….Poate de aici gelozia lui,imensa gelozie ce mi-a daunat deasemeni…..relatia cu mama nu i-a fost prea reusita….Cu toate astea,ca multi alti oameni,au continuat crezând ca asa li-e dat,sa sufere …..Ma răzvrătesc….ceva mă doare si nu mai vreau,refuz…..Am auzit blestemele bunicii des,am simtit prea des mirosul rusinii cum ca eram nepoata unui astfel de bărbat (bunicul)….ce ne recunostea ca nepoti cand lua pensia,mare dealtfel,si ne dadea cate….20 de lei,ce mult era!! Mă ascundeam de tot ce simteam…..si nu mai vreau….

Am fost măritată cu un bărbat ce consuma alcool….am obosit sa port acest gand cu mine….Să spun ca urăsc alcoolul??? Probabil da….da-i vina lui? Nu stiu, da-mi dăunează încă…..Invatam atât de bine ca ajunsesem comandant de unitate….Cu toate gândurile trecutului după mine, am întâlnit multe, multe obstacole….De ce???Viata-i frumoasa…..Eram si-am rămas o dornică de evoluție….Viata cu altfel de gânduri mă oboseste..Mie-mi place frumosul vietii, linistea ei, echilibrul ei, iubirea ei….Vreau sa ma eliberez de trecut…..Eu am acest prezent minunat…..Nu sunt familia-n care m-am nascut, nu sunt bunicul, tatăl, fratii mei….eu sunt Maria….fiinta ce-a venit sa dăruiască si sa primească iubire ….Ma eliberez de trecut….Simt o revoluție interioară…Să mă gândesc…Am fost măritată cu-n bărbat ce consuma alcool, destul cat sa mă doară….Ma eliberez de trecut!!!!Pot trai minunat alături de un bărbat minunat……Vreau eliberarea gândurilor trecutului…..E încă noiembrie 2013, eliberarea si-a unui astfel de trecut mă duce spre adevarata mea destinație, adevarata mea ființa …Cu-acest sfarsit de noiembrie, primesc deschis, fără teama ca-s fi judecată, clipe de viață ce vor sa le trăiesc minunat ! De-acum e un altfel de Noiembrie, doar un „al meu”Noiembrie…..

Un gând despre &8222;Inca noiembrie….&8221;

Lasă un răspuns

