Buna seara! frumosul meu cu ochi mistuitori,

ti-am dat raspuns, vazandu-ti zambetul si mana sincer indreptata catre mine

desi voiam inca departe eu sa stau, tu insistai sa stai si mai aproape si, eei bine..

Mi-era „vocabularul” sec in zambetele ce ti le-adresam

ai insistat sa ma cunosti, evaluand umoru-mi neglijat demult

si ochii-mi ce-aratau cat suferisera candva, cu toate astea …..m-ai placut si-acum ,te-ascult

Imi repetai ca-ti place sa ma vezi zambind

ca pasiunea cu care traiesc, te-a molipsit

Ca dansul meu deschis in ploaia de afara, te-a uluit si m-ai privit

De-aceea, mi-ai promis si repetai

Silabele ce greu le desluseai

Sa fie cele ce le-om pune-n ramele trecutului, cand inca nu ma cunosteai

Lasă un răspuns

