refuzand strazile-ntunecatului zvon

aduse-n urechile mele aseara,

de radioul vechi,pe post de megafon

ce-mi voia dorul ,iubirea inchise-ntr-o departata camara

am ales sa tanjesc frematand de placere

rascolitor m-am predat indelung

sarutului ce-mi oprea in tacere

respiratia-n pieptul ce-si dorea langa tine s-ajung

parul,suvite,suvite l-ai inlaturat

bratele cuprinzandu-mi trupul,motivand neobisnuit

dorinta ce continua sa ne-apropie neincetat

surprinzandu-ti privirea  indreptata rusinos spre buzele-mi ce te-atrageau voit

Si, a venit

„Acum” e cu noi

undeva ,secretul era ca… te voia-i de mine iubit

Lasă un răspuns

