De toate…

Standard


De toate
am simtit cand viata
parca mi-arata ca n-o traisem niciodat’
dorinte ne-mplinite
si umbre de fantome inca retinute
au disparut…
De toate….
am stiut ca vreau
si innebunitor traiam,ce nici nu cunosteam
foame aveam si cred,si sete
fara-ndoiala toate azi ma inundau
De toate
gradinile multicolore din lume auzeam
si florile pe toate mi le aratai
lumini ce-nlaturau din colturi
umbre amatoare de tristeti,cu-mbatatoare afectiune ma dezmierdai
Cand arogant ma intrigai
cu stilul unic ,deosebit si proaspat tu te afisai
-Ce vrei sa-mi spui?! te intrebam,- e treaba mea ca-l plac pe cel ce
mi-a reamintit de mine,cea niciodat supusa,dar….
care-aducea cu ea ploaia de sarutari intense,
inlantuiri de dor si picaturi modeste de priviri
incat singuratatea-ti,dezgustator lasata
sa fie-nlaturata de zambetul unei iubiri eliberate din turnul castelului vietii-ntunecat,de noi de azi imbratisat

Lasă un răspuns

