da, iti cer
tu stii ,
sunt pregatita pentru fericire
da, iti cer
sa navalesti mai des
peste refuzul meu ,
ma duce dincolo
cu patima nebuna
da, iti cer
sa-ti plimbi privirea
mainile, soptirea
peste conturul buzelor
starnind, topindu-mi gheata
ce protejata ma tinea
sa pot sa-nfrunt
idei purtate
ma infloresti, ti-am spus?
oh, da, de cate ori!! cum pot sa uit?
te-am admirat,
in viata mea
te-am asezat din prima zi
pe-o perna rosie
de catifea
si te-ntrebam atat de des……
-daca mi-e frig, eu,pot sa te imbratisez?
zambeai, nervos-sfios
si pentru mine iti doreai
ce nimeni n-o facuse niciodat’
asa ca,

ma primeste cand
iti cer, ca…da, am multe sa iti cer!!

Lasă un răspuns

