cu tine

Standard

cu tine….
asa incepe anul si clipa
de cand mirifica zi s-a facut simtita fara risipa

cu tine…
am atins si ating stelele
primind stralucire,incep toate diminetile,precum diamantele

cu tine….
iubirea-mi misterioasa scrie continuu
capitole de dorinti frematand ingenuu

cu tine …
creez mitologii-n vesnicie
cai de iubire pavand drumul spre fericire

cu tine…
imi place sa merg oriunde tinandu-ne de mana
prin lumea ce tanjeste si iubirea-o amana

da,cu tine…

4 gânduri despre &8222;cu tine&8221;

  1. Bonjour Maria! multumesc pentru urarile-ti calde lasate la „intersectiile” mele… la rându’ meu, îti adresez aceleasi: sanatate deplina, caci e esentiala, primordiala, prioritara… restu’ va urma întotdeauna! 🙂 LMA, cu bucurii si satisfactii – profesionale si personale… amicale gânduri si numa’ bine, azi si mereu… Mélanie NB

    Apreciază

Lasă un răspuns

