Timpul s-a oprit mai mult
langa mine,
mi-a aratat punctele cardinale
si,langa mine stand
mi-a spus
-vezi tu,femeie,
de uiti de tine,multi vor uita
ai puncte cardinale-n suflet,
ai primaveri si veri,
ai multe bogatii
ce-astepti sa fii?
-deci, fii!
acum ! de toate cate vrei
L-am luat de-atunci
de mana
cu „Domnul Timp”
oriunde-ajung,”povestea” mea
e langa mine,eu sunt in ea
Tot Timpul te-a adus
pe tine in fata mea
o scriere de ganduri si dorinti
iti spun si azi
tu crezi si ma auzi:
fiintele iubirii se cunosc
….doar „intr-o zi

Lasă un răspuns

