Am ajuns…

Standard

acolo unde ma chemai
acolo unde glasu-ti ma striga
acolo unde zambetul stia
ca il asteapta cineva

am ajuns…
acolo unde-s zile nemaiîntâlnite
si clipele se-arata nemaicunoscute
acolo unde bratu-ti astepta
sa inconjoare dragastos un trup ce il dorea

am ajuns…
acolo unde-n soapta parul mi-e atins
acolo unde vorba mi-e sorbita
acolo unde gura isi doreste
sa fie iar si iar acoperita nebuneste

am ajuns…
acolo unde cristalul stie-a straluci
acolo unde indeletnicire mi-e iubirea
acolo unde fulgerele-n ploi
stau rezervate, cand sa izbeasca se trag mult inapoi

am ajuns…
acolo unde nu mai sunt de gheata
acolo unde sanii-mi-i cuprinzi
acolo unde umerii-ntr-o clipa
nu-si amintesc povara ce-o purtasera, oh, le era cumplita

Un gând despre &8222;Am ajuns…&8221;

Lasă un răspuns

