Dragostea este o forta puternica si misterioasa. Oamenii fac alegeri proaste daca sunt furiosi, speriati sau stresati.
Arunca putina dragoste in calea lor si vor scoate din ei ce au mai bun…..

oricate-n lume or veni
si-or cat de des se vor schimba
aleg sa fiu eu
cu iubirea mea
orice miros de bani
sau de averi vor sta
in calea mea
eu stiu!
aleg sa fiu eu
cu iubirea mea
oricate ranjete vor cauta
s-apara ca o magulire
heeii!ti-am spus
aleg sa fiu eu
cu iubirea mea
ma lasa sa respir in voie
mi-aduce zambetul pe fata
si toate astea,stii?
de tare dimineata…
deci, lasa..
alegaleg sa fiu eu
cu iubirea mea

3 gânduri despre “Aleg

  1. viata noastra-i bazata pe: alegeri, alternative, decizii… zilnice! am observat ca alegi adesea melodii de-ale lu’ Céline Dion… 🙂
    * * *
    sanatate, curaj, iubire-dragoste, optimism si seninatate… azi si mereu!

    Apreciază

    1. multumesc ,Melanie! important este sa faci alegeri tu,nu altii pentru tine.Adica,sa ai tarie,curaj sa te construiesti ca persoana….oh,cum altfel decat cu toate ingredientele mentionate de tine…sanatate, curaj, iubire-dragoste, optimism si seninatate…sa le simti prezente in fiecare clipa si tu!
      despre Celine….ma regasesc in toate melodiile,parc-ar fi parte din mine…

      Apreciază

Lasă un răspuns

