ramai…
firescul gandurilor mele
urma cald-a sarutului
strigatul increzator
ce-mi sprijina bratul de femeie

ramai…
paharul cu apa ce-o beau zi de zi
sensul clipelor de amandoi traite
prospetimea prieteniei dorite
si-ndrazneala cerului ce-o urmezi

ramai…
locul ce-l adoram la-ntalnire
tesatura de fire-mpreuna
lumina ce-mi alunga-ntunecarea
ce vrea sa-mi fure-mbratisarea

ramai…
cunoasterea pleoapelor mele
murmurul soaptelor noptii
neregretul mainii ce-atinge voind
bluza ce trupu-l imbraca si-mi spui cu glas ragusit…
…..ramai!a

Lasă un răspuns

