Inima furata

Standard

pentru ca nu ma satur sa te aud, sa te vad,
am ales zborul in noapte si-o destinatie doar de tine stiuta
unde buzele ard,unde tremurul lor tin departe si Luna,in nori
in bagajul de mana aveam dorul ce credeam c-o sa-l inghete gerul
si ca sa ma asigur ca esti cu mine,langa inima mea
am asezat minutios si inima ta….
m-au verificat la decolare si li s-a parut suspect
miroseam intens a mosc,vanilie si portocale
s-apoi spre radarul de inimi m-am indreptat
desi era frig eu nu simteam nimic
ma temeam c-o sa vada inima de mine furata…
dar ei,stangaci,depistau doar daca prevesteai o furtuna
asa ca,i-am lasat sa ma inregistreze-n alb imaculat
si adevarul era la loc sigur,chiar in inima mea,memorat
Am decolat!
Zborul a doua inimi …far’sa se stie care-i furata,
isi continua,nou-aceeasi-inceputa, calatoria

2 gânduri despre &8222;Inima furata&8221;

    • interesant videoclip! nu urmaream Aerosmith,.Stii ce mi se pare foarte interesant? urmez de cateva saptamani cursuri de actorie si tanara prof. ma pusese sa interpretez rolul unei femei ce nu-mi era si nici nu-mi este usor de interpretat…dar,ascultand glasul tinerei din videoclip,,cred ca am gasit o prima solutie….hahaha .Cate roluri avem de jucat in viata….cand nu le stapanesti,te stapanesc ele si atunci…te traieste viata ,nu tu pe ea….thanks again;)

      Apreciază

Lasă un răspuns

